Miss Vans-Vans


Entries About FRIENDS FACEBOOK TWITTER FOLLOW DASHBOARD
♔The Queen ♔

Loving someone is tiring and it hurts, but it’s not something I can stop..and you know the best miracle out of all miracles is making the heart of the person you love beat.

Follower


Chat Here

Leave your footprints here
Thanks for stop here

Old Entries



Tweet-Tweet


Credits


Basecode/Template : AtinTory .
Editor : Leya Yeolly
Edit Again By : Me
Images : WeHeartIt
music : irondj
Ordinary girl...

Annyeong Haseyo dear.....


Today sedang I makan-makan tetiba tergigit lidah...Orang tua-tua kata bila kita tergigit lidah time makan ada orang cakap buruk pasal kita di belakang...betulkah.....Ntahla kan...






Ermmmm.....tapi kadang-kadang tu kan saya sendiri pun rasa juga banyak orang tak suka saya....Kadang- kadang tu pun saya rasa kawan saya sendiri pun tak suka saya...Tapi saya ni kan manusia biasa...Saya tak la mampu nak memuaskan hati semua pihak...I try my best to be good in front of them tapi ntah la apa yang saya buat yang mereka tak suka.....Nak kata saya terlebih-lebih tak pula kan...Tapi tu pandangan saya bukan pandangan mereka...huhu......Mungkin juga orang yang saya suka pun mengata saya dari belakang juga.....




Saya tak pernah buat jahat....Dalam kelas result saya baik...Dekat sekolah rendah sampai sekolah menengah saya tak pernah ada rekod disiplin.....Saya pernah juga jadi contoh pelajar kemas di sekolah...Saya try untuk jadi kawan kepada semua orang...Saya juga agak pendiam....Tapi kenapa masih ada yang tak suka???






huhu...k la bloggie....stop here....gud nyte....

Labels: