Miss Vans-Vans


Entries About FRIENDS FACEBOOK TWITTER FOLLOW DASHBOARD
♔The Queen ♔

Loving someone is tiring and it hurts, but it’s not something I can stop..and you know the best miracle out of all miracles is making the heart of the person you love beat.

Follower


Chat Here

Leave your footprints here
Thanks for stop here

Old Entries



Tweet-Tweet


Credits


Basecode/Template : AtinTory .
Editor : Leya Yeolly
Edit Again By : Me
Images : WeHeartIt
music : irondj
Siapa kawan sebenar saya?

Annyeong Haseyo dear....

Sini I nak kongsi sikit tentang rasa di hati I.....Sejak melangkah masuk ke sini I dah rasa yang ada sesetengah kawan tak suka dengan saya.....Terus-terang saya kata saya tak tahu siapa sebenarnya kawan dan siapa sebenarnya musuh....apa yang saya dah buat sampai saya tak disukai oleh mereka...Kalau boleh saya nak semua orang suka saya...Saya nak jadi kawan semua orang...Saya tahu ada yang buruk-burukan saya di belakang saya...rupa jer baik depan saya tapi kat belakang cakap pasal saya...Salah apa saya pada mereka???Seorang hasut yang ni...pas tu yang ni hasut yang tu dan seterusnya......Saya rasa lemah kat sini tanpa keluarga dan best friend sebenar saya.....


Esok tahun baru...Saya harap tahun baru 2012 memberi kegembiraan dan kecermelangan pada saya...
Serius saya menangis time tulis post nie...Ok la.....dah berair dah mata saya nie...Byez....



Photobucket

Labels: