Miss Vans-Vans


Entries About FRIENDS FACEBOOK TWITTER FOLLOW DASHBOARD
♔The Queen ♔

Loving someone is tiring and it hurts, but it’s not something I can stop..and you know the best miracle out of all miracles is making the heart of the person you love beat.

Follower


Chat Here

Leave your footprints here
Thanks for stop here

Old Entries



Tweet-Tweet


Credits


Basecode/Template : AtinTory .
Editor : Leya Yeolly
Edit Again By : Me
Images : WeHeartIt
music : irondj
I'm Sorry ya.....

Annyeong Haseyo Dear....

Ya...I'm sorry ya......Saya banyak cakap buruk2 pasal bbrapa orang...Saya tau tak semua orang dapat memuaskan hati kita...Tak semua orang tu perfect harus jadi baik...Kadang2 tu ada juga sikap seseorang tu yang banyak orang tak suka...Bila tak suka berlaku la perkara gosip2 n mengumpat2 ni....Sy tau saya tak perfect...Saya ada juga Cakap buruk pasal org...Saya ta bohong n tak nafikan pun...Saya tau ia salah untuk cakap buruk pasal orang lain...Tapi kalau dah kenyataan n saya sakit hati n tak boleh terima sikap kamu tu i'm sorry la saya memang akan cakap buruk nanti....

Tapi sekarang nak minta maaf la kat org2 tu...Tak nak ar bagitau nama...Biar saya jak tau....Yang penting saya dah minta maaf kan2....Sorry ya...Saya serba salah pula after cakap buruk pasal kamu orang tadi..At least saya rasa lega sikit pas post I'm sorry kat sini....Sorry ya....

Labels: ,