Miss Vans-Vans


Entries About FRIENDS FACEBOOK TWITTER FOLLOW DASHBOARD
♔The Queen ♔

Loving someone is tiring and it hurts, but it’s not something I can stop..and you know the best miracle out of all miracles is making the heart of the person you love beat.

Follower


Chat Here

Leave your footprints here
Thanks for stop here

Old Entries



Tweet-Tweet


Credits


Basecode/Template : AtinTory .
Editor : Leya Yeolly
Edit Again By : Me
Images : WeHeartIt
music : irondj
Tutorial music Player macam saya...

Annyeong Haseyo Dear.....

Ok...sekarang ni nak buat tutorial music player macam saya punya....Sebenarnya tak pandai la nak buat tutorial...tapi ada rakan blogger yang minta ajar...so cha buat la kan.....=)..



k..kita mula yer....

Pertama kamu pergi ke sini.....
Dah??nanti akan muncul macam ni...


ok...lepas tu korang pergi la serch kat kotak search lagu yang korang nak...macam saya,saya pilih lagu vierra...Lepas tu korang pilih lagu mana korang nak...tekan....lepas kamu tekan akan muncul macam ni nanti....

Korang copy code yang saya merahkan tu.....Pas tu korang paste kat notepad dulu....pas tu serch code ni "FlashVars" value="mp3=.....Selepas code mp3= tuh ade http://blablablabla.mp3 kan,yang itu lah URL lagu yang korang perlu copy....dah copy kan..pergi tekan sini...


Nanti akan muncul macam ni...



Korang pilih mini...lepas tu pilih generator kat tepi tu.....nanti akan muncul macam ni....korang paste kan code yang korang dah copy kat dalam kotak yang saya merahkan tu....




Lepas tu..kalau korang nak tukar color dia kan....korang tekan yang saya merahkan kat bawah ni....pilih colour...



pas tu akan muncul macm kat bawah ni and korang tekan la yang saya merahkan tu...pilih warna..


pas tu copy code html dia macam kat bawah ni...pas tu paste kat blog korang...


Dah siap dah....







Labels: ,