Miss Vans-Vans


Entries About FRIENDS FACEBOOK TWITTER FOLLOW DASHBOARD
♔The Queen ♔

Loving someone is tiring and it hurts, but it’s not something I can stop..and you know the best miracle out of all miracles is making the heart of the person you love beat.

Follower


Chat Here

Leave your footprints here
Thanks for stop here

Old Entries



Tweet-Tweet


Credits


Basecode/Template : AtinTory .
Editor : Leya Yeolly
Edit Again By : Me
Images : WeHeartIt
music : irondj
Fikirlah...ok...

Annyeong Haseyo Dear....

Hey...ni post kedua aku hari ni...Kalu korang perasan la...hehe.....Ok korang tengok kan tajuk aku kat atas tu.....Why La???banyak persoalan kat dalam minda aku sekarang ni....tengah2 aku online twitter,Facebook apa semua la kan.....Ya kita hidup di atas muka bumi ni berlainan hati dia kan...Kita pun tahu itu.....Cara kita pun lain.....Kita juga thu tak semua orang boleh jadi sebaik-baiknya dan perfect gitu....Tapi sometimes tu kita kena sedar juga banyak sikap kita buat orang tak suka ngan kita.....So aku tak na la membebel panjang2... So ya aku nak cerita pasal sesetengah orang ni..And aku tak puas hati ngan cara mereka....



Aku terfikir la ada sesetengah budak perempuan kat tempat aku belajar sekarang kan,dia malu nak cakap dengan bahasa dia sendiri...Sedangkan dia tahu...Kau malu dengan bangsa kau ke??? Bukan aku penyibuk hal kau n bukan aku jaga tepi kain kau tapi masalahnya kita ni sama bangsa n kau tak nak cakap guna bahasa kita time cakap dengan sesama bangsa......kau cakap kau tak pandai...mentang2 kulit kau putih,rambut kau panjang...eh aku pun rambut panjang n kulit putih juga k...aku cakap juga bahasa aku.... Bak kata orang bahasa melambangkan bangsa....kau faham tak......Lepas tu orang yang macam jenis dia ni kan tak nak kawan ngan orang yang satu sem ngan dia...Nak kawan ngan senior jer......Ok adala junior ni kan dia baik dengan aku sebab aku senior tapi dengan kawan aku yg satu sem ngan dia,dia tak ngam...Dia tak suka...Dah la pura2 tak reti guna bahasa sendiri...Why La kau ni.....Teruk sangat kah bahasa kita... Sepatutnya kau rasa bangga tahu.....Apa orang kata ya"Whatever you are,you should be proud of it" k...




Ok ada lagi......Kau kata kau kaya kan...Kau tak pernah beli baju kat sini,kau cakap kau selalu beli baju kat tempat lain...baju kau dari tempat2 yang mahal2 sebab kau kaya kan....Hey2....Kami orang pun ada type n style baju macam kau tu...Apa kami beli kat tempat lain juga???Bukan aku cakap tak boleh beli baju kat tempat lain tapi kau macam malu dengan tempat kau sendiri..Eh,kawan aku kata time dia masuk bilik kau dulu,bukan main bau bilik kau.....Kau kata kau bagus juga ke???

Lepas tu ada lagi sesetengah orang ni....La...ni pun satu setiap kali nampak orang lawa sikit dari dia,dia pasti cakap "ish tak cantik la..Tak setuju aku dia couple ngan dia tu"....Ok kalau kau tak setuju,so kau nak lelaki tu couple ngan kau ke????Teruk la kau ni...Kalu jeles simpan la dalam hati kau tu jer.......Kau buat orang meluat kau tahu.....


Ok lepas tu ada juga yang jeles tengok orang luruskan rambut dia akan cakap cam ni "Saya tak akan luruskan rambut saya..kenapala dia nak luruskan rambut dia??"Tapi last-last aku tengok dia luruskan rambut dia tu juga.....Lepas tu bukan main gedik nye dia show off rambut dia...macam dominuque kat cerita Another cinderella story tu cakap"Stop Showing Off!!"

Ok ada juga yang jenis cam dia nak orang ikut dia jer tapi pas tu dia letak kat lamn sosial dia nama orang yang tak ikiut dia...Ok dia masuk kan nama aku sekali...Perempuan ni sangat2 la terukkkk...Kalau kau nak orang ikut kau...Kau ikut la orang...Kalu kau nak orang hormati kau,kau hormati la orang...So,macam mana rasanya kalau orang tak hormati kamu???Pernah kamu fikir hati orang lain bila kamu buat macam tu....???oh.... Kenapa pula saya tanya...Tentu tidak kan...sebab tu kamu macam tu....

Ok......Sampai kat sini saja la kali ni...Kita tahu kan tak semua orang itu boleh jadi perfect...Tapi seharusnya kamu sedar sebab ramai orang di sekeliling kamu tu tak suka ngan sikap kamu yang macam tu.....Kamu selalu cakp ni,cakap tu,apa kamu ingat orang lain suka sangat ngan kamu ke??So,ubah la sikap tu....


Labels: ,