Miss Vans-Vans


Entries About FRIENDS FACEBOOK TWITTER FOLLOW DASHBOARD
♔The Queen ♔

Loving someone is tiring and it hurts, but it’s not something I can stop..and you know the best miracle out of all miracles is making the heart of the person you love beat.

Follower


Chat Here

Leave your footprints here
Thanks for stop here

Old Entries



Tweet-Tweet


Credits


Basecode/Template : AtinTory .
Editor : Leya Yeolly
Edit Again By : Me
Images : WeHeartIt
music : irondj
We never think it will happend....

Annyeong Haseyo Dear.....

Lama dah cha tak update blog ni...Ya..memandangkan keadaan banyak yang tak mengizinkan......Baru-baru nie time orang lain masih dalam mood Gawai,iaitu 2 jun family kita dikejutkan dengan permegiaan dadi(uncle saya)....Semua orang sedih di atas permegiaanya....Yala...dadi baik dengan semua orang..Tak pernah dia bersikap jahat dengan orang...Dadi juga selalu bagi nasihat kat kami semua....Tapi bila dia dah pergi tak tahu lagi siapa yang akan bagi nasihat kat semua orang....

Time sy ngan twin nak duduki SPM dulu,dia ajar saya ngan Twin bahasa inggeris...Dia cakap kalau teruskan pasti dapat A nanti...Tapi saya tak dapat A time tu Twin saja yang dapat A....Saya minta maaf sebab tak dapat A....Time saya ngan Twin dapat tawaran masuk Poli dia gembira sangat...Dia cakap masuk saja..Bagus tu....Course kamu dapat tu bagus...Time saya ngan Twin nak pasang pendakap pada gigi dadi yang hantar kami dua pergi Hospital gigi Lanang....my dad n mom pun ikut juga time tu...

Time Aunty saya sakit dulu..dadi yang bertungkus lumus tolong hantar aunty pergi hospital....Time adik2 dia sakit,dadi juga risau...bukan yang lain tak risau tapi kami tahu dadi sayang semua orang di sekeliling dia...

Petang sebelum dadi pergi tu,dadi tak da apa2...Dia sempat pergi pasar macam biasa...dia nak beli kuih untuk  sarapan bersama family dia...Tiba2 time kami sefamily masih kat long house,cousin saya datang then bagitahu berita yang sedih tu...Semua orang tak percaya....Sebab dadi sihat2 saja.....We never think it will happend... Dulu time pagi2 pasti dengar suara dadi kat luar rumah....Tapi sekarang tak lagi....

Hari ni dah 7 hari dah kami org berkabung di atas permegian dadi..Dadi selamat disemadikan d tanah perkuburan Islam Kpg. Pergau, Matu...Apa2 pun may his soul rest in peace...We will always remember you...


Labels: ,